Jak si vyladit home office? 

Práce formou home office není dnes ničím netradičním. I když pandemie odezněla, stejně se řada zaměstnavatelů rozhodla udělat škrty v rozpočtu a ponechat své zaměstnance v domácím prostředí. Ostatně se to ukázalo jako hodně produktivní. Musí mít splněné své plány, a tak pro to udělají během dne maximum. Přesto však mohou nakrmit psa nebo vyvenčit ho, když je zapotřebí. Aby však takové produktivity bylo dosaženo, pojďme si prozradit, jak home office vyladit. 

Hlavně, ať je pořádek na stole 

Zmiňovaná produktivita by nebyla tak velká, pokud by nebyl pořádek na stole. Nemusíte však nutně schovávat každou propisku, kterých se bude v šuplíku hromadit (nepořádek se nepřemísťuje do šuplíků, ale skutečně se uklízí), proto zainvestujte do organizérů. Těch je nyní k dispozici víc než dost – dokonce existují i takové, které si lze poskládat podle vlastních potřeb.  

Pokud nejste milovníky tradičních plastových řešení, budete jistě nadšení z dřevěných nebo nerezových alternativ vkusně zapadající do jakékoli moderní kanceláře (nejen té domácí). 

Nástěnky nejen pro budoucí cíle 

Aby byla produktivita skutečně velká, musíte mít před sebou vytyčené cíle. A těch je! Stačí si však pořídit nástěnku, na kterou si jeden po druhém vyvěsíte. Stejně tak to může být místo, kde si připnete důležité poznámky nebo věci, které potřebujete mít neustále pod dohledem.  

Nemusíte se však obávat toho, že byste si domů museli přinést tradiční korkovou nástěnku. Existují i jiné alternativy, dnes velmi moderní jsou kovové verze, na které si vše důležité umísťujete pomocí kolíků. 

Plánovače pro den i týden 

Abyste však věděli, co konkrétního vás daný den nebo týden čeká, mějte po ruce tradiční plánovače. Pokud nejste zastánci tradičních papírů, které jen odtrháváte, možností jsou menší sešity bez data, například s rozvrhem.  

Případně lze k tomuto účelu využít i grafické programy. Skvělá je například Canva, ve které si můžete udělat plánovače podle vlastních potřeb.